Service
Marketing strategie
Wat is je doelgroep, welke doelstellingen heb jij en hoe gaan wij je doel bereiken? Of dat nou het verhogen van je naamsbekendheid, het verhogen van de omzet of het vinden en binden van medewerkers is.
Voordat we hieraan beginnen is het belangrijk in kaart te brengen wie je bent, waar je uniek bent ten opzichte van je concurrenten en waar kansen liggen. Zo kunnen we samen jouw marketing toekomst vastleggen.
Uiteraard komt hier meer bij kijken dan dat ik zo in het kort omschrijf, maar daar ben ik voor. Wat ik belangrijk vind om te vermelden is dat ik niet iemand die pagina’s dikke plannen schrijft terwijl het niet nodig is. Dat wat nodig is om duidelijk te maken welke marketingstrategie er gehanteerd wordt zal vastgelegd worden, maar het moet wel leesbaar en begrijpelijk zijn, ook als je geen specialist bent.

Voor nieuwe en bestaande bedrijven & producten
Het neerzetten van een goede marketing strategie is niet alleen van belang bij de introductie van een nieuw merk of product, ook wanneer je een bestaand bedrijf bent moet dit regelmatig onder de loep genomen worden. Ben je op de goede weg, worden alle communicatiemiddelen volgens de strategie ingezet, is intern iedereen op de hoogte van de strategie én niet onbelangrijk: past de gekozen strategie nog bij je bedrijf zoals het er nu staat.
Wil je eens samen sparren en kijken of ik wat voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met mij op.